Jeugd-event Thialf

16 november | 07:30 - 20:00

De start van het schaatsseizoen komt steeds dichterbij en wij willen de jeugdleden (vanaf 7 jaar) graag uitnodigen voor de volgende activiteit:

Heb jij er ook weleens van gedroomd om te schaatsen op de schaatsbaan waar Kjeld Nuis, Jos de Vos of Jutta Leerdam en vele anderen toppers over het ijs vliegen?
Dan is dit je kans: ga met de VIJC-trainers mee en vlieg door de Sven Kramer- en de Irene Wüst-bocht op de schaatsbaan in Thialf, Heerenveen.
Deze activiteit is i.p.v. het jeugdkamp en vindt plaats op zaterdag 16 november, tussen 07:30-20:00.
De inschrijving staat nu open: ga naar dit formulier.

Met sportieve groet van de Jeugd-coördinatoren van de Vughtse ijsclub

NB. voor de ouders: fijn als u deze dag wilt mee helpen, bv. als begeleider en/of heen & weer rijden naar Thialf. Uw keuze kunt u bij de inschrijving kenbaar maken.

Datum:
16 november