Uitslag WPT 2024

Het foto-album vind je hier.
Onder prachtige weersomstandigheden is op zaterdag 21 september j.l. de 27e editie van de VIJC WPT (Wieler Ploegen Tijdrit) verreden. Door een gebrek aan voldoende deelnemende teams en vrijwilligers waren er dit jaar enkel twee startblokken in de middag. Maar elk blok kon dan wel met een eigen VIJC team van start gaan.
Er werd door verschillende teams ondanks of juist mede door de relatief hoge temperatuur ‘hard’ gereden. De winnaar in de categorie heren-senioren, team “Embrun au Velo” heeft zelfs een parcours- en ronderecord gereden.
Namens de WPT Commissie dank aan alle enthousiaste deelnemers en vrijwilligers. En graag tot ziens op zaterdag 20 september 2025 voor de 28e editie van dit bijzondere evenement.

De (gecorrigeerde) uitslag vind je hier.
Gecorrigeerd want het team Trillende Spaken (met dezelfde eindtijd als TandWielBeulen) stond nu niet in de uitslag en TandWielBeulen was dubbel opgenomen.

Met vriendelijke groet van de VIJC WPT Commissie,
Aad G., Simon en Martin

Hier wat eerste foto-impressies:
met dank aan de fotografen Josephine, Natalie en Ties

Vorig bericht

Reactie verzenden

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *